mariana attala مشرف منتدي التوظيف والاعمال الحره
ما هي ديانتك : انا مسيحي
الابراج : الأبراج الصينية : عدد المساهمات : 216 نقاط : 5861 تاريخ التسجيل : 01/07/2010 العمر : 45 العمل/الترفيه : خدمة/ ترفيه
مسيرها تنتهى.. ربنا موجود
| موضوع: 15*10*2010 NEW JOBS الجمعة أكتوبر 15, 2010 4:33 pm | |
|
- مكتب استشارى هندسى – محاسب حديث التخرج خبرة سنتان – يجيد الكمبيوتر – [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] - 0123176438 – 22617179
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] مطلوب لشركة اعلانات كبرى – محاسب خبرة وخريجى فنون تطبيقيه وجميله وفنيين اعلانات وانتاج سكرتيرة – [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] -شركة كبرى تعمل فى مجال الغاز الطبيعى تعلن عن إحتياجها للوظائف التالية :
-مشرف مبيعات : خبرة 3 الى 5 سنوات فى نفس المجال ، شخصية قيادية : حاصل على مؤهل عالى . -سكرتيرة إدارة طبية : خبر من 2 الى 3 سنوات فى مجال التمريض ، حاصلة على بكالوريوس تمريض . -مندوب مبيعات : خبرة فى مجال المبيعات ن حسن المظهر ن حاصل على مؤهل عالى .
الشروط العاملة : تأيدة الخدمة العسكرية أو الأعفاء عنها . من سكان محافظة الشرقية – مدينة العاشر . ارسال السيرة الذاتية على صندوق بريد رقم 382 هليوبليس او البريد الألكترونى
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] خلال أسبوع من تاريخة .
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] شركة كريم فارما لتوزيع الأدوية مطلوب لفروع القاهرة والجيزة
-مدير صيدلى . -مندوبى تلى سيلز . -سائقين ((مهنية)) . -سكرتارية . -مندوبى بيع . -مندوبى توزيع . -طيارين . -أفراد تحضير بالمخازن . يفضل خبرة سنة فى جميع الوظائف ، ترسل السيرة الذاتية على : E-mail: [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] أو الأتصال على :0113363301 / 0113363320 من 10ص الى 5م .
2 hours ago · [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] شركة كبرى فى مجال ادارة العقارات – شباب من الجنسين حديثى التخرج للعمل مندوبين مبيعات – مؤهل عالى – اجادة الانجليزية والكمبيوتر – يفضل امتلاك سيارة – [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] مطلوب محامين حديثى التخرج للعمل بالتسويات الودية للبنوك لمكتب استشارى قانونى – 25 ا عمارات العبور – 22612439 – 22618331 – 0145001173
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] Job Code: SBM-Interv01
Job Title: Interviewer / Reporter
Employer: SENIORS Business Magazine
Location: New Nozha - Cairo
Job Type: Full Time
Qualifications:
1. Very Good in English both Spoken and written.
2. Very Good Computer skills (Microsoft office - Internet).
3. Excellent communication skills.
4. Organized and hard worker.
5. Excellent Presentation Skills.
6. Business background.
7. Journalistic writing skill in English is a plus.
Job Duties:
1. Initiates interviewing process by prospecting, scheduling appointments, making initial presentation, developing interviewing script, conducting the interviews.
2. Closes interviews by building long relationships with potential consultants and clients, expounding on the benefits of Magazine's Sections and services capabilities, overcoming objections... etc.
3. Meets established monthly targets of active meetings and interviews with experienced people in business.
4. Updates technical, and business knowledge by participating in educational opportunities offered by the company.
Education Major: Any major but preferred to be graduated from one of these faculties: Mass of Communication, Alsun, Arts - English Department.
Experience: 0-2 Years
Compensation: (Basic salary, Bonus, Transportation and Mobile Allowance)
Benefits: Medical Insurance, Social Insurance Contact Email: [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
Website: [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
* Kindly write the job code in your mail subject.
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
support Engineer urgently needed for IT company
location:Cairo-Mohandesen 1 year experience in supporting (Win, office and network problems) familiar with Email client problem. male only
please send your CV to :ritsoldev@gmail.com only Emails with "support Engineer" as subject will be contacted
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
*************** alex*********
A fast growing company seeks qualified, ambitious candidates to fill the following vacancies.
A. Customer Service Representative
· Has an intimate knowledge of the customers needs · Able to communicate clearly, both written and in speech · Talks in a way the customer can understand · Able to handle complaints, even when handling unpleasant customers · Works accurate with eye on details · Handles situations in the best interest of both customer and company · Able to use automated information systems · Has a pleasant, friendly style · Good knowledge in MS Office especially Excel · Preferred males.
· Working office at Alex.
Please send your CV with a recent photo to [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] BDO Esnad is a Contact Center -BPO- Out Sourcing. needs to hiring the following positions:
Network Administrator
Responsibilities
· Installation, configuration and administration of network components according to corporate strategies · Second level support for all network related user problems.
· Monitoring all Network Devices and Connections Qualifications
Technical Skills
· TCP/IP Knowledge
· Installation and troubleshooting for CISCO products ( Router, Switches and Firewalls) · LAN, WAN troubleshooting.
· Basic Voice knowledge
· Good network operation experience.
· CCNA is a must
Other skills
· Working under pressure
· Multi task responsibility
· Good team player
· Clear communication skills
· Quick learner
Payroll Specialist
Responsibilities:
· Reviews personnel records to determine names, rates of pay and occupations of new hires and changes in wage rates, occupations, and records on payroll register.
· Processing payroll calculations in terms of netting or grossing salaries and processing incentives and / or deductions.
· Responsible for tax calculations & payments.
· Issue bank letters and other documents required by external parties to process personal requests for employees · Participate in the calculation of the Sales Incentive Bonus and the annual bonus. · Responsible for Medical & Social Insurance Car allowance & Mobile allowance · Interprets company policies and government regulations in connection with payroll procedures.
· Performs other duties as directed by supervisor.
Qualifications:
· 2 + years experiences.
· Bachelor degree.
· Good Communication Skills.
· Dynamic and self motivated.
· Strong listening skills.
· Problem Solver
· Good Time Management.
Contac Center Team Leader
Responsibilities:
· Communicate and manage expectations for work adherence, conformance, and achievement of service level, utilizing various reports and other contact center technologies.
· Prepare various reports, review employee time sheets and coordinate adherence to schedules.
· Provide consistent coaching and feedback to team members on individual and team performance to ensure high levels of customer service.
· Consistently coaches and support team members with the target of attaining first call resolution.
· Provide guidance and/or help to customer service representatives in resolution of difficult customers’ questions and/or problems, including handling customers’ hard/escalated calls.
Qualifications:
· + Years experience in Contact Center Operations environment · Communications skills · Computer skills · Leadership skills Contact center Supervisor
Responsibilities:
· Supervises and coordinates the day-to-day activities in the customer service department.
· Maintains daily, weekly, and monthly telephone logs and work orders received by customer service team leader · To manage Team Leaders and develop their ability to obtain and maintain their teams · Plans, and prepares Contact center team schedules.
· Observes and evaluates workers' performance.
· Trains and instructs employees · Resolves complaints and answers questions of customers regarding services and procedures · Create a positive work environment
Qualifications:
· At least 3 to 5+ Years experience in Contact Center Operations environment · Must speak English fluently; the ability to speak other languages is desirable.
· Excellent leadership skills
· Ability to motivate others
· Strong team player
· Creative problem solving skills · Strong analytical skills · Excellent interpersonal skills · Excellent time management skills
HR Specialist
Responsibilities:
· Manage the personnel and recruitment needs of the company, including:
· Responsible for issuing new recruits offers · Responsible for employees contracts and HR files · Screening of candidates · Maintaining candidates database · Update and maintain Job Descriptions
Qualifications:
· Very good communications skills
· Very good organization skills
· Ability to prioritize and multi-task · Good English: Written and spoken.
Sales & Marketing Senior Executive
Responsibilities
· Research new market opportunities · Develop procedures for contacting and qualifying leads.
· Develop sales proposals from information gathered in fact finder.
· Closing deals
· Manage and grow existing Accounts.
Qualifications
· 3 + years experiences, preferably in marketing & Sales Services.
· Good Communication Skills.
· Excellent negotiation skills.
· Presentation skills.
· Dynamic and self motivated.
· Excellent computer Skills.
· Excellent command of English language.
kindly send your resume to the following mails with the Job Subject.
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
Best Regards,
Mai El Ezaby
2 hours ago · [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] شركة كبرى متخصصة فى مجال التدريب بمدينة 6 اتوبر تطلب مصمم جرافيك و ويب مدير مركز امتحانات (يجيد اللغة الانجليزية)
Training Company locate in 6october city seeking for WEB & GRAPHIC DESIGNER TEST CENTER ADMIN (Excellent in English) For registration [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
Or send your CV on
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] Java Project Leader
PMP Certified 7+ yrs Experience [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] IT Marketing Executive
1-3 years of experience in the marketing field Excellent command of English written and spoken High presentation and communication skills Good experience in Internet marketing Understand the basic concepts of promoting Enterprise level software Experience with dealing with advertising agencies Sales background is appreciated Software company experience is highly appreciated
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] Senior Web Designer
A reputable multinational IT company requires experienced qualified candidates to join its work force as
Senior Web Designer (3+ years graphic design web UI experience)
Candidates must have high experience in the following areas:
• Experience/comfort working in a team environment • Strong knowledge of web and Internet technologies • Expert knowledge of client side user interface technologies: HTML/XHTML, CSS • Expert at web standards for CSS-driven layouts • Experience with formal usability testing and knowledge of usability principles • Expert knowledge developing cross platform/browser compatible front end User interfaces • knowledge of Javascript/jquery and AJAX • Design talent with a good eye for aesthetics and details • knowledge of Flash design and action script
Additional Skills & Competencies:
• Building and facilitating effective project development teams or integrated project teams.
• A self-starter who requires minimal supervision.
• Excellent interpersonal and organizational skills, ability to handle diverse situations, multiple projects and rapidly changing priorities.
• Ability to communicate with clients at all levels.
• Ability to come up with the best solution for given requirements.
• Ability to provide reasonably accurate estimates for projects, based on client-provided technical and functional requirements.
Resumes to be sent to [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] E-content Developer
E-content Developer: code (#WD 2)
if you are interested please forward your C.V. [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] Kindly forward this mail to anyone who may be interested in the job
Job Specifications (description):
· Develop interactive e-Learning products that meet the requirements of instructional designers and E-content development standards
· Design, program, and author e-learning objects that is SCORM compliant and incorporate multimedia assets ranging from audio and video to graphics and animations, using a variety of authoring tools, and graphic packages.
· Use, maintain and update Learning management systems.
· Collaborate with other developers, instructional designers, and graphics designers to achieve learning objectives of each learning object.
Job Requirements:
· University Degree, related studies in web and programming is a plus
· Good Understanding of E-learning concepts , related studies is a plus
· Experience with Learning Management systems , industry standards, including SCORM ,AICC, and accessibility compliance standards.
· Good Understanding of web applications development.
· Macromedia Dreamwaver
· HTML
· Javascript
· CSS
· LMS (learning management systems)
· E-learning authoring Tools
· Xml is a plus
· Ajax is a plus
· Php is a plus
· Database Design and Implementation is a plus
· Mysql database is a plus
· Different Work experiences are required.
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] A fast growing IT company requires:
Technical writer (Senior)
Key Responsibilities:
· Learns computer applications, gathers material about specialized subject matter, edits for style and content and presents the material in an informative and clear manner.
· Ensure accuracy of all documentation.
· Develops internal documentation on the application/system being developed.
· Edits, rewrites, and proofreads technical publications and employee publications including user manuals, system documentation, newsletters, training materials, course catalogs, and brochures.
· Check documentation with the team leaders and possibly testers to determine its overall direction, its comprehensiveness and its correctness.
· Creates a technical writing guide to help in streamlining the technical writing process and for maintaining consistency across the documentation.
Specifications:
· Bachelor’s degree with major course work in technical writing, journalism, or English.
· Two years experience in writing, editing, and producing technical documents. · Professional in using word processing software.
· Expert knowledge about the Software Development Life cycle.
· Details oriented
· Team player and fast learner
· Ability to effectively communicate with team member
-If your qualifications match any of the above job titles please send your CV on; [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] with mentioning the Job Title in the email subject.
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] Clever, presentable, outgoing & persistent; then you're the right one for us. Magnificent Lifestyle Magazine is looking for some sales-persons with such qualities along with some experience in the sales & media fields and undoubtedly excellent English. If you're Qualified enough, you're welcome to send your CV to [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] with the title (Sales Expert)
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] Java Software Engineer is needed in ArxICT.com
Arx ICT is a Software Research and Development house specializing in software offshore development.
Please see
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
Duties and Responsibilities
* Will work along more senior developers to construct new modules and extend existing ones.
* Assists Systems Programmers with application or technical problems.
Requirements
* Solid Experience in J2SE (Core Java Language, Threading, IO, Networking, JDBC ...)
* Familiarity with J2EE technologies (EJB, JSP, JPA,...)
* SOA concepts and service implementation experience: Web Services, WSDL, and SOAP
* Well versed with the industry open source frameworks (Struts, Hibernate, Spring, Axis, ...)
* Excellent communication in English and inter-personal skills
Additional Skills (considered a strong plus)
* Full Software Life Cycle experience
* Experience using IDEs like Eclipse and NetBeans
* Relational database concepts along with JDBC coding experience
* B. Sc. in Computer Science or Computer Engineering.
* Sun Developer or Programmer certificate is a plus.
Please send your CV/resume to:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
Please ONLY write JSE in the subject line of your email.
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] IBM – Job Vacancies
Customer Service Team Leader
University degree - +2 years experience.
Excellent command of English.
Fluent near native in one of the following languages:
French – German – Italian – Spanish
Flexibility to work on shift basis.
Good command of business computer applications [workprocessing, spreadsheets, internet browsing]
Customer Service Representative
University degree – fresh graduates are welcome.
Relevant experience is an advantage.
Fluent near native in one of the following languages:
French – German – Italian – Spanish
Flexibility to work on shift basis.
Excellent communication, interpersonal & problem solving skills.
Good command of business computer applications [workprocessing, spreadsheets, internet browsing]
Please send your cv to one only of the following emails based on your primary language proficiency:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] - [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] - [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] - [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] - [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] شركة متعددة الجنسيات تطلب شباب من الجنسين للعمل كـ" مستشاريين ماليين" بقسم التسويق و المبيعات
بمرتب ثابت ( 1000 أو 1500 أو 1800 ) و بالاضافة الي العمولات
يشترط : - خبرة سنة و احدة علي الاقل في مجال التسويق و المبيعات . - القدرة علي العمل منفردا و العمل ضمن فريق. - منظم و دقيق في المواعيد. - مؤهل عالي . - طموح و راغب في النجاح.
برجاء ارسال السيرة الذاتية علي البريد الالكتروني [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
موضوع البريد الالكتروني [ FC00FB2-your name ] مثال : [ FC00FB2-Mohamad Ali] A Multi National Company looking for, Males and Females to work as “Financial Consultant” in Sales and Marketing Department, Fixed salary (1000 or 1500 or 1800 ) + Commission. Requirement : - 1 year of work experience / Sales or Marketing at least. - Able to work individually / with group. - Organized and Punctual. - Degree – Commerce or any relevant degree. - Amiable and have Ambition for success. Please send your CV and your Photo at [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] Email subject [ FC00FB2-your name ] Ex. [ FC00FB2- Mohamad Ali]
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] One of the industrial multinational factories located in 10th of Ramdan Area needs to hire the below positions:
1. Financial analyst from 6 to 10 years of Experience.
2. Sales Electrical or Mechanical Engineers ; min. 2 years of experience.
3. Lawyers with 3 to 5 years of Experience ; English or French Language is a must.
4. Legal Consultant ; 10 to 15 years of Experience.
English Language is must in all of the above positions.
Attractive Pkg are offered and interested candidates can submit their CVs on:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
BR
Rabab Hussein
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] القرية الفرعونية تطلب :
· فنايين من كلية فنون جميلة قسم نحت
· مرشديين سياحين (اجادة الإنجليزية اجادة تامة أو اجادة أي لغة أخري)
· ويترات للكافيتريا
· أفراد أمن
· مهندس ميكانيكا ديزل بحري Mechanical engineer
للتقديم للوظائف
برجاء ارسال السيرة الذاتية CV الي :
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
أو الإتصال علي:
ت : 35718675/6/7
فاكس: 37746290
داخلي: 119
Basma Saad
HR Specialist
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] مطلوب لشركة تعمل في مجال الاتصالات فنيين ذو خبرة أو بدون في مجال الكهرباء مؤهل متوسط
( 8 عمارات الميريلاند – جسر السويس ) تليفون : 24554830-24538430
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] شركة تري برازرز تطلب فورا:
مهندس ميكانيكا خبرة 3 سنوات
مشرف خدمات خبرة
طباخ محترف
الاتصال أ/ جورج 0120700461
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] بشركه كبرى بالقاهره تطلب :
· مطلوب مهندس اتصالات
· خبره فى تركيب وصيانة الانظمه الامنيه وكاميرات المراقبة
· رجاء إرسال السي فى على الايميل
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
**************************
- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] House keeping Manager is needed for a big reputable Company
To Apply Visit: [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
| |
|